OMG

0kommentarer

 
Idag blev de en strecka på nästan 5 km och det tog mig ca 43 min, men där ingick 3 kortare jogging streckor. OMG säger jag, det kändes som om mina penpipor skulle gå mitt av när jag joggade. Jag klarade inte speciellt långt någon av de 3 gångerna, men joggade gjorde jag :). Snacka om att ha otränade ben och konditionen är fortfarande mega kass, men man känner sig lite bättre efter att ha försökt iallfall. 
 
Igår fick jag höra att folk tyckte tydligen jag var väldigt gnällig och negativ när jag väntade Knodden och att jag jämfördes med min syster som oxå var gravid och att jag klagade mycket mer än henne.
 
1. Vad ger er rätten att prata om mig bakom min rygg?
2. Varför jämförman två olika gravida kvinnor och deras graviditeter? Det är som att jämföra två olika individer. Varför?
 
Och om jag var extra gnällig, vad rör de er? Var de ni som blev sjukskriven v 16 med sammandragningar som höll mig vaken på nätterna, gråtandes stora delar av dagarna för jag inte orkade att ta hand om min älskade Loppa eller jobba och leva som jag brukar? Var de ni som fick leva med de skuldkänslorna i 5 månader? Svar : Nej så håll era åsikter till er själva och prata inte om mig med någon annan, bry er inte. Allt är inte guld & gröna skogar så varför ska jag låtsas att det är det?
 
Nej nu lägger jag ner de skitet, har ni inget vettig att säga till mig som inte tycker ner en i skorna så säg inget alls. 
 

Kommentera

Publiceras ej